zaterdag 15 januari 2011

nja fresh start 2010... er zijn zoveel gedachtes in mijn hoofd gegaan. er komen allemaal nieuwe wegen.. maar welke neem je... welke weg lijdt mij naar Rome?
got no idea wish i knew. maargoed een tijdje lang was ik mezelf zo kwijt
helloo people where is te lovee

ik was zo verweg van mezelf... gaf om niks, had geen zin in iets
maarja door de zen les van afgelopen donderdag heb ik me iets gerealiseerd. we moesten zo een kaartje trekken allemaal. Op de mijne stond met een kleine stap zal een grote lange reis beginnen! en het klopt echt de afgelopen tijden zweef ik echt in de lucht en wist ik niet waar ik de stap moest zetten.
eenmaal na de les liep ik met een vriendin naar de lockers. We waren nog over van alles aan het praten, ze zei misschien moet je wel weg. ik wist niet wat ik moest denken, ik zou best wel naar Japan willen. ik maak me locker open opeens valt daar een folder uit van in het Buitenland studeren. Mijn vriendin meteen dit is een teken... DIT IS EEN TEKEN. er stond zelfs Japan in Maybee is het een teken ik heb geen idee. iniedergeval ik voelde me die dag zoveel beter.
vooral de volgende dag. ik ging als mij naar school. complimenten van wat zie je er goed uit. en ik dacht van ja zo hoor ik er ook uit te zien, wat ben ik de afgelopen weken slecht naar school gegaan, zonder doel. maar waar me doel ook is, ik zal het bereiken, ik zal niet falen. ik geef niet op. het gaat me lukken!

have a nice day people.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten